Opis gry
OCEŃ GRĘ
Ucieknij z pokoju! Gra typu escape.
O cofre
ocena: 3
Il Destino R
ocena: 1
O Quarto
ocena: 3
Another Room
ocena: 3
Warped Out
ocena: 1
Blue Chamber
ocena: 3
avatar - marinio7
marinio7 16-10-2008 17:49:27
wypasik giereczka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
avatar - janwalczak
janwalczak 17-10-2008 20:41:15
fajna!!!!!!!!!!!!!!!!
avatar - suchy3307
suchy3307 18-10-2008 09:34:41
Spoko ;D Lubie takie gierki POLECAM
avatar - Masu
Masu 18-10-2008 17:30:52
Nie podoba mi sie...
avatar - ChioChan
ChioChan 18-10-2008 17:47:25
nie działa mi ;/
avatar - cysiu1990
cysiu1990 18-10-2008 18:28:29
nawet fajna
avatar - renoirdaniel
renoirdaniel 20-10-2008 00:54:29
:) moze byc :)
avatar - geratius
geratius 20-10-2008 09:35:43
taka srednia, malo wciaga
avatar - rodzynek
rodzynek 20-10-2008 23:46:26
mi nie działa
avatar - gudy
gudy 22-10-2008 16:08:57
Fajna gra polecam:)
avatar - darekgol
darekgol 23-10-2008 17:36:18
Świetna gra na jesienne wieczory polecam:)
avatar - zarzykzrw
zarzykzrw 24-10-2008 09:52:38
fajna polecam nie pozalujecie
avatar - klok
klok 24-10-2008 16:51:22
nie za bardzo mi sie podoba ;/ na 3
avatar - jasiekjasiek
jasiekjasiek 24-10-2008 17:15:11
nie zasługuje na pochwałę,2/5
avatar - krzychu8888
krzychu8888 24-10-2008 17:54:22
nawet spoko...
avatar - destroyer.
destroyer. 24-10-2008 22:31:33
głupie i japońskie
avatar - Brydzia_white
Brydzia_white 25-10-2008 03:19:42
który to juz raz z kolei ? ehh
avatar - **sol**
**sol** 25-10-2008 16:11:25
nie działa mi ;/
avatar - gendar
gendar 25-10-2008 17:59:43
nawet nawet ;p
avatar - anir
anir 25-10-2008 18:27:16
Gierka sie laduje.
avatar - natalunia
natalunia 26-10-2008 16:06:18
bardzo skomplikowana gra nie dla mnie
avatar - Sebastian_504
Sebastian_504 26-10-2008 19:55:57
taka srednia, malo wciaga
avatar - jaasiek88
jaasiek88 26-10-2008 22:38:57
Szczerze mówiąc grałem w lepsze gry ale fatalnie nie jest
avatar - notron
notron 28-10-2008 08:50:19
rewelacja....
avatar - van-reiv
van-reiv 28-10-2008 12:05:47
japońskie mi się nie podoba
avatar - Degnir
Degnir 29-10-2008 19:12:43
średnia...
AJO.pl | INDATA Software Limited Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.Polityka prywatności Regulamin FAQ Reklama Współpraca Kontakt
login
hasło
|
Nie masz profilu? - zarejestruj się i zacznij w pełni korzystać z sieci!